čtvrtek 1. července 2021

...už jsou tady,

po malování, vystřihování, lepení trocha těch pohádek. Ježdění na nových židlích k počítači a k šicímu stroji...zakázal děda/babi taky. Já jsem zatím přijmula Rohlík, s pomocí pana Há vše uklidila a připravila jsem si vaření...Hovězí polévka s kapáním, rajská s masem a rýží. Pak může přijít na řadu Hollandia nanuk.... S nimi moc výběru není, jsou ukňouraní vybíravci....😂😍

Čekám na SMS od Benu lékárny, že si mám přijít pro léky panu Há/inzulín. Rezervace mi ubrala jednu cestu, oni by ten jeho neměli a museli by ho sehnat, šla bych tam znovu. Tak uvidíme, jak to bude brzo....Takže tam dojdeme s dětmi, cestou přes nějaké to hřiště ....A koupit Ondrovi dárek za samé jedničky.


💗💙💚💛💜




2 komentáře:

  1. Milky, zdravím. Užívej si vnoučat a děti prázdniny. Hezké léto ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji....uvidíme, jaké to léto bude, jestli "spalující" nebo normální. Byla bych pro to normální....Sleduji tě i na Instagramu, tolik pěkných věcí tam máš...Taky hezké léto všem....Milky

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...