pondělí 26. července 2021

..po neděli jako

 po maratonu na TV. Sledujeme olympiádu. I když ne tak v noci jako moje oblíbená Mirka na blogu http://patchwork-mirka.blogspot.com aliaz Milý deníčku ! Ona bere všechno pěkně do důsledků. Nádherně šije patchwork, co je pár měsíců v důchodu, tak se 100 procentně věnuje domovu, zahradě, vnučkám, prostě všemu.....

Pan Há potřebuje svůj noční čas na spánek, ty tam jsou časy, kdy v noci na TV sport koukal. A já si čtu  a sledujeme opakování v době, kdy v Japonsku spí....Včera jsme sledovali hlavně tenis, jediný mladý muž postoupil do druhého kola, byl dobrý 👍👍👍. Tomáš Macháč 

Jako i všechny naše holky jsou OK !!!! tenistky ČR jsou moje jedničky

Včera jsem dopoledne došla pro rezervované léky do Benu lékárny.  Potom na malý nákup, pečivo, krabice na drobnosti v šití, podsedáky na židle do kuchyně, aj. nutné věci... Cestou domů jsem si utrhla i pár větviček s planými plody do džbánku. Ale dneska ráno jsem je posadila jinam než na stůl, přijedou děti....



A koupila jsem si novou kytku. Tady je v pokoji, ale místo našla na polici v ložnici. Je jedovatá, tak ať je dál od dětí. Jeden čas jsem měla doma soustu diffenbachií, ty jsou taky nebezpečné, i krystalky na listech, už je nemám. Nějak postupně odešly a nové jsem si nepořídila. Náš minulý byt byl 2+1 a když k nám začaly jezdit mladí s dětmi, byl pěkně zaplněný a všechny velké kytky šly z domu. A že já vždycky mám velké kytky z malých. Viz náš zamyoculkas, ten byl taky "normální" velikosti a já z něj vypěstovala obříka. A to samé bylo s ibišky atd. atd. 
Nikde jsem nenašla jiný článek než tyto od prodejců....


A tohle už je dnešní ráno. Večer opravdu přišly bouřky, pěkně se to zase motalo okolo Olomouce a několik jich bylo přímo tady. Celý večer bouřilo a pršelo.





Pan Há ještě spí, po snídani v 6 hodin ještě dospává, každý den. Já prohlížím blogy a videa na YT, za chvíli přiveze dcera děti, budou pár dní u nás.
A o víkendu pojedeme všichni do Tisé, za prababičkou a na pár výletů....Ale o tom až aktuálně přijde čas.

A nakonec ještě krásné fotky dvora u Janaathome .

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜


A co na to vy ?
Protesty, protesty a když pak dojde na tvrdou realitu, zaplní se nemocnice, je spousta zemřelých je zase křik obráceně... A všechno to stojí peníze, které by se mohly použít na něco lepšího než akutní nemocniční péči.....No nevím, svět tj. lidi blázní..... Kde je pravda ?????

Tak ještě jeden... a pro dnešek končím....

☝✌👍👎


2 komentáře:

  1. U nás panují pořád vysoké teploty,musíme obden jezdit zalévat hřbitovy.Dnes se k večeru mračilo,ale opět z toho asi nic nebude.Jedině ještě v noci,že by zapršelo.Kdysi jsem měla doma hodně kytek,ale když jsme si pořídili před 10 lety kočičku dávala jim zabrat a tak jsem je dala většinou dceři na výzdobu do jejich restaurace.A kočička už neplechu nedělá a tak nakupuji kytky znova.
    O protestech si myslím svoje a to je to,že to nechápu.Někteří lidé budou protestovat pořád a proti všemu.A když se jich reportér optá proti čemu,tak neumí ani odpovědět.
    Milky,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím...Včera tu byly bouřky znovu, vody ale moc nespadlo. Hned chvíli po dešti to moc vidět není...hezký den a těším se na další krásné fotky naší země.....Takové moje cestování, díky za ně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...