pátek 23. července 2021

...hotovo,

 léky objednány u hodné paní doktorky elektronicky, takže zase využiju služby v Benu lékárně a elektronicky si je předobjednám.  A oni mi dají vědět, že je připraveno a pošlou mi SMS... To je dobrá služba, zvláště v případě "vzácnějších" léků, pro které musím obvykle jít opakovaně. Takhle mi to dají dohromady a ušetří mi jednu cestu do lékárny.

rezervace e receptu Benu lékárna

Prostě, svět je plný nových věcí, proto je to pro některé seniory maličko problém a sedí pořád v čekárnách ordinací...A riskují přenosy nemocí.....Což se mne netýká, protože jednak jsem si na PC zvykla už v práci a druhak jsem do PC pořád ještě blázen.....hihihi.

Včera večer, okolo osmé hodiny, pluly po nebi dva stejné balony a pomalu mizely směrem na Přerov nebo tam někam.




Brzy bude zase úplněk, včera měl měsíc narůžovělou barvu...ale to se mně nepodařilo nafotit...neumím všechno.


Tak a ještě něco na víkend...na prohlížení a inspiraci.

Krampolínka má nové video s háčkovanou vestičkou třeba na plavky, krok za krokem ??? pro mne ale pozdě, než bych to uháčkovala, bude čas na bundu...Ale někdo by to přes víkend mohl stihnout.... Já například teprve dodělávám druhou červnovou ponožku, ano ano, taková jsem já. Někdy fofr, někdy jako hlemýžď.....


A další inspirace pro mne....Jenny a dva bloky na deku...Nebo třeba prostírání, ubrus, tašku, cokoliv....


A pro stavitele jedno video, jak dělat schody na novou terasu. Tahle videa mě moc baví, mladí, šikovní, tři děti i psi, dům na samotě, který si sami postavili....Oblíbené, protože včera nové a má čtvrt milionu prohlédnutí. A ON má správné hipsterské vousy, ona milý úsměv a krásné vlasy.....


A nakonec ještě hodinové !!!!! video o pěti nejoblíbenějším ovoci Kambodže u SROS....Kdyby někomu TV nedopřála to jeho oblíbené a chtěl se nadechnout mořského vzduchu z obrazovky....


A už je toho až moc, že. Je přeci léto a prázdniny. Venku bylo dneska po ránu pěkně chladno, včera jsem četla na netu, že někde v ČR bylo mínus půl stupně. A přitom svatá Anna, chladna z rána, je až v pondělí...

No nic, pomalu končím. Pan Há už vstal, jdeme na ranní rituály.
A....
Včera jsme opravovali tu díru v pokojíku/od vrtání polic. Dneska to doděláme a potom to natřu barvou, co nám nechal pan malíř na opravy...😍
Vařit oběd.....
Přivezou mi nákup Rohlik.cz.....
Prostě pátek.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...