úterý 20. července 2021

...dcero moje,

 konečně něco pro tebe. Já vím, jak pořád pokukuješ po mé rostlince na parapetu a máš za zády připravený nůž na krájení....


Byla maličká, když jsi mi jí před rokem přinesla z Lidlu ??? Do bytu skoro bez kytek, jako první darovanou do nového bydlení...
Teď už je pěkně veliká a klidně by i řez snesla. Ale nejdříve si o tom něco přečti a pak ber nůž do ruky.



A k dnešnímu příspěvku jsem dospěla po tom, co jsem dneska u SROS viděla její nejnovější video. Je pravda, že mi na aloe nikdy nepůjdeme s košíkem, ale zase něco nového se můžeme dozvědět.... My doma s jednou rostlinou to můžeme akorát tak vyzkoušet v malém.


Tak jdi nabrousit nůž a jdeme na to.....hihihi.

Dneska je zatím nejchladnější ráno tohoto léta, na teploměru 12 stupňů. A nebe plné mraků. Tak uvidíme, jak bude dál.
Peru první pračku. Odpoledne, po vrtání, jsem ještě převlékla postele a trochu vyluxovala ložnici. Takže dneska velké prádlo... 
Kdepak ty časy jsou, když moje maminka dělala velké prádlo. Pračka, máchání, ždímání. Ještě i my s panem Há jsme přes rok prali v panelákové prádelně dole vedle sklepů. A věšeli prádlo venku nebo v sušárně. A pak mandlovali v mandlovně vedle sušárny...Ale to už je dávná minulost. Když byla ženská po velkém prádle zničená, nebylo se čemu divit. Pokud neměla hodného manžela jako třeba já a máchání obstaral ON. I na tohle byla jiná doba. Muži nebyli VYCHOVÁNI na pomoc v domácnosti.. To přinesla až naše emancipace a změna v myšlení ženy. Ale to je zase na jiné povídání... To naše společné praní bylo jen tu krátkou dobu v začátcích našeho manželství. Potom jsem byla těhotná a pan Há sehnal, přes protekce a známosti jeho kolegy pana Lošťáka/učitel, který byl po roce 1968 v nemilosti a dělal až do důchodu u firmy skladníka a řidiče/ naši první automatickou pračku. JJ, tak to bylo...... Teď už mám několikátou a vůbec si bez ní neumím představit život. Ještě by to chtělo sušičku...Ale ne, ještě mám na věšení prádla, hihihi.
A dost vzpomínání. Pan Há vstal, jdeme si udělat kávičku a den začíná. Jemu. Já už jsem den odstartovala před dvěma hodinami.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...