sobota 10. července 2021

...první chladnější ráno,

 po tolika horkých dnech i nocích. Tak trošku mi to připomenulo sv. Annu......

Na první fotce je slunce schované za temný mrak, ale momentálně je slunečno.






Tráva se maličko zazelenala, stromy už mají jinou zelenou barvu, tu letní. Křupavost zmizela. Jeden jehličnan schne, to mne mrzí. Déšť spláchla z listů prach i pyl a v chladnějším vzduchu se líp dýchá.
Pan Há ještě spí, dneska půjdeme ven jen do parku pod námi. V pondělí půjdeme dál, potřebuji odeslat dopis/doporučeně na Magistrát v Ústí/L. Dostali jsme od nich dopis, že máme přeplatek za odvoz odpadu v roce 2012-13 a jestli chceme a kam ty peníze poslat !!! A to už se několik let v Ústí odpad neplatí...Nevím, jestli nechystají nějakou změnu. Takže tak, jsem ráda, že si na nás vzpomněli...
Asi tím uzavíráme jednu dlouhou, kapitolu našeho života...život v Ústí nad Labem. To uzavření je jen úřední, na život TAM nemůžeme zapomenout. Byla to jízda, nahoru dolu, vpravo, vlevo, ale bylo to pěkné.....A byli jsme mladí a až do seniorského věku. Ale tady si rychle zvykáme. Já líp, jsem mladší. A nemám pocit, že jsem v cizím městě a kraji, jezdili jsme sem za dcerou celou dobu jejího studia a manželství....😀

Dopoledne budu volat mamince, potom vařit, chci vyprat nějaké barevné věci a po obědě se nějak zabavím.... Pletení, čtení, TV a sport....

A tady jedno, čerstvě dnešní, pečení od Apron. Doba třešní a višní a čokoládový/kakaový koláč.... pěkně krok za krokem.


A nakonec jedno vaření z Kambodže od Sros. Polévka z mnoha zeleného "listí", potom k tomu rýže a zjevně jim to chutná...


Ale zpracování bambusových výhonků je tady takové víc halabala...než znám z čínských videí...Taky jsme měli včera asijský oběd a bambusové výhonky. My ale z konzervy z https://www.chopsticks.cz. Ani jsem o tom nepsala, došel mi balíček s věcmi, co mi došly....omáčky, udon nudle, korejské polévky, tofu, koření na kimči, na zkoušku soju/sodžu, tj korejská vodka. Pijí to ve všech korejských filmech a seriálech na Netflixu, tak jsem to chtěla ochutnat....hihihi.

A už končím, vstává pan Há, jdu vařit kávu....

Klidný den a hezké všechny dny volna všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...