pondělí 19. července 2021

...rychle musím

 změnit fotku na upoutávce na příspěvek, hihihi.

Dneska jsem ráno vstala jako obvykle, trochu se motala po bytě a pak šla nakoupit. Potřebovala jsem hlavně nalepovací věšáčky, tak jsem udělala nákup za 800...znáte to, ne ?

Cestou domů jsem chvíli poseděla v "parku" před domem. Stromy zase jednou zdola a ne pořád jen shora z balkonu. Sem chodíme s panem Há na malé procházky, je tu příjemný stín a lavičky.

Ale předtím jsem ještě fotila krásnou úpravu firmy Grundfos v Olomouci. Už jsem jí jednou fotila, ale zezadu od OBI. mají pořád krásně posekáno, stromy ošetřené, obsypané kůrou. Kvetoucí kytky. Dokonce vodotrysk. No, obchodují s čerpadly, tak se nedivím...



A kousek od nich je kus divoké louky.


A už jsem u nás....








Bylo to moc pěkné, takhle po ránu, chládek....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Milky zdravím, ráda jsem se s Tebou prošla, nebyla to zas tak dlouhá tůra...Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...