neděle 18. července 2021

....neděle je den

 odpočinku. Když si vzpomenu na naše roky v bytě a domku, tak to neplatilo. Přes týden v bytě a práce a škola...O víkendech domek a obstarávání všeho okolo. S přibývajícím věkem to bylo složitější a obtížnější, ale poradili jsme si s tím se ctí...Až do mého konečného rozhodnutí.. O stěhování. Teď nebo nikdy. Ale to už je za námi.

V bytě je vše celkem OK. Něco jsme museli vyměnit, myčku za novou, odpady v kuchyni, sprcha v koupelně, přívod vody na WC. Prostě to není nový byt a po čase je třeba vyměnit nebo opravit to, co je funkční po dlouhé roky. Tenhle byt prodělal rekonstrukci tak cca před 15ti lety. Takže tak.

Já pomalu dolaďuji maličkosti podle mých představ.

Třeba právě záchod. Nové záchodové prkénko /..."to všichni nemají"....citát bývalé kolegyně pro její synky...../, samosklápěcí, hihihi. Ještě vložka pro děti, stupínek na zvednutí nohou taky pro děti...




Milé, útulné, že....😁

Fotky ne příliš časté na blozích, ale přivedla mě k tomu reklama na Instagramu na židličku na WC...Teď to tedy nemůžu najít, ale odkaz je podobný.
Ne, že by to bylo v životě nepodstatné, nic lidského mi není cizí, a tahle stránka života je velmi, skutečně velmi důležitá.....hihihi.😂

A aby toho nebylo málo, tak ještě něco o odpadech. Nějak mi chybí místo, kam bych dávala nádobu na biologický odpad / máme před domem popelnici.../. Tak jsem se shlédla v rozkládajících se/na kompostu sáčcích z DM drogérie, trochu to zavinu před dalším otevřením. Nic není cítit, nikde žádné mušky, posunuju to po lince sem tam, jak potřebuji pro práci. A obden vyhazuji. 


Tak a pro dnešek s odpady končím...Hihihi. 

Venku se honí mraky a dost fouká.
Nic moc nedělám, měla jsem v plánu úklid, převléknout postele...Ale mám na pondělí odpoledne slíbeno od mladých, že přijdou navrtat a zavěsit ty police, poslední větší úprava.. Bude prach a posuny nábytku, tak s tím počkám. Nikdo mě nikam nežene, že.

Tak a ještě něco na pokoukání.
Třeba pěkné háčkované šaty u Krampolinky....


Bože, jak se to všechno vrací, tak po 40-50ti letech. Pamatuji si to... Taky mám mezi oblíbenými videi jednu dívku, co háčkuje tašky a kabelky, ze tkanic, stuh i umělých vláken. Vsadila bych se, že u mojí maminky je kabelka z viskocelu, kterou jsem háčkovala jako mladičká dívka. Kamarádka Jana měla takovou od své maminky a já si jí udělala taky...Hodně věcí jsem se v mládí naučila proto, že jsem TO chtěla taky a neměla nikoho, kdo by mi to udělal....Moje maminka moc na ruční práce nebyla, ale jen z časových důvodů, jinak třeba plést umí/uměla, i šití...ale neměla potřebu to dělat.

A tady zrovna jedna šikovná dívčina plete taštičku zrovna z materiálu, co mi viskocel připomíná, ploché a lesklé.
Jsou to moje oblíbená videa, má tam všechno, vaření, háčkování v každém díle, květiny, nádobí, přístroje do kuchyně...


Tak a končím. Za chvíli půjdu dělat oběd a je tenis, finále turnaje v Praze...
Takže tak...

Klidný den všem.
A zdraví.....
A děkuji za návštěvy u mne...moc mě to těší....
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...