středa 3. června 2020

...Yarn Along June 2020....

První focení mého pletení a čtení Yarn Along, červen 2020.... Po našem přestěhování se do Olomouce. Skoro na druhý konec naší malé země uprostřed Evropy. 350 km.

Halenka Linho společně s Vlněnými sestrami. Postupuju pomalu, zase začnu plést. Na pletenině je vidět, když pletu tu a tam jednu dvě řady. Ale zase začnu intenzivněji, když to nejakutnější ze stěhování bude brzy za námi. A knížka se zajímavým tématem i prostředím. Líbila se mi. Už jsem jí dočetla, ve chvílích nespavosti.
Tara Westover : Vzdělaná


The first yarn along June 2020 after our move to the other end of our small country in the middle of Europe.
Tara Westover : Educated
Have a nice day and good health everyone.💗💙💚💛💜



Dnešní brzké ráno, nad poli v dáli mlha, chladno....Ptáci už hodinku zpívají.


Klidný a spokojený den všem. 💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Už som ti písala, ale cez iPad a koment mi nechcelo uverejniť. Teraz na pc, tak to snáď pôjde :-)
    Veľmi vás obdivujem, že ste sa na "staré kolená" sťahovali. Viem, jediná dcéra ďaleko od vás, ale ...
    Myslím si, že na to treba veľa síl. Predsa je človek niekde naučený, zvyknutý, má priateľov, spomienky ... a tu zrazu všetko iné! Ja som tu tiež ostala doma sama, mám síce 4 deti, ale všetky moc ďaleko. Presťahovať sa do ich blízkosti mi ani nenapadlo. Ale vám dvom držím prsty, nech si zvyknete a nech sa tešíte z vnúčatiek!!!
    Budem sledovať na blogu :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...