středa 3. června 2020

...noční nespavost,

tentokrát způsobená poobědovým šlofíčkem. Musím to omezit, abych zase celou noc spala.

Včera jsem nikde nebyla, jen ve sklepě a potom nám kurýr dovezl nábytek, předposlední.
Ještě jednu policovou skříň musím objednat tak, aby nepřišla koncem tohoto týdne, ale až příští. V pátek s dcerou jedeme do Ústí, douklidit byt, předat ho novým majitelům. Naložit do auta knihy, pobýt s mou maminkou a zase se v neděli vrátit do Olomouce.

Tak to jsou ty balíky....zase plná předsíň a pořád se plní odpadové sáčky. Obaly z rozbalovaného zabaleného....hihihi + nějaké drobné nákupy/obaly z něj/ a komunální odpad našeho života. Prostě je hrůza vidět, KOLIK toho jedna rodina vyprodukuje. Samozřejmě, je toto situace, která vyžadovala balení skla, porcelánu apod. do samostatného obalového materiálu, ale stejně... Jo a zatím byla "úmrtnost" ze stěhování minimální, pouze jedna skleněná mísa, myslím si, že jsem jí málo zabalila, ty ostatní věci okolo ní v krabici byli OK.


Včera jsme s panem Há sestavili jednu policovou "knihovnu" do pokojíku. Bude hlavně na dětské knihy, hry a malování. Knihy jsou ještě ve sklepě v tašce, donesu, až bude druhá skříň a dostane vše definitivní místo. Zatím ještě váhám, jak to v pokoji rozmístit. Takže knihovnička je "naplněná" tím, co bylo v bytě. A na ní dvě krabice s pomůckami na šití apod. Takové krabice jsou ve sklepě ještě 4....
Vkládací drátěné poličky mám z Tchiba. Původně jsem je myslela dát do ložnicové skříně. Ale tam to nejde. Dcera říkala, že tahle skříň je uvnitř jiná než ikeácké skříně, ty mají mezeru mezi policí a dvířky. Tady by to naráželo. Takže jsem dala dvě dceři a dvě se hodí na tyhle otevřené police. Jen na dvě, ostatní police potřebují prostor na knihy.


Ale takhle to vypadá, že budu muset objednat ještě jednu tuto "knihovnu", všechny knihy se tam asi nevejdou, uvidím, až je přinesu ze sklepa. A ta policová skříň s dvířky bude na látky. Těch mám dva kufry...To bych neřekla, kolik se toho do našeho 2+1 vešlo......

Jsem absolutně probuzená, obvykle si v podobné situaci čtu, ale dneska se mi nechce.

Musím si udělat plánovací kalendáře na lednici. Jeden čas je dávala zadarmo LucieLiving na svém e-shopu. Ale co je nemocná, trochu to odsunula na druhou kolej, což zcela chápu...
https://lucieliving.blogspot.com
Obdivuji jí, tolik životních změn za poslední více než půlrok a tři děti, z toho dvě ještě moc malé....Moc jí držím palce, ať vše zvládne....💗💗💗💗💗💗💗

                                                                             Jdu.....

                                                     Klidný den všem....💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Noční nespavost je pěkná mrcha. Sama jsem ji několik jlet prožívala a vyřešilo mi to nakonec až užívání CBD z eshopu cibdol . Jedná se o takový výtažek z konopí, který neobsahuje psychoaktivní látky a tak se nemusíte bát, že by to s váma udělalo více než je potřeba :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...