pátek 12. června 2020

...první,

slovo, které bych mohla používat dokolečka dokola....
Dneska po obědě první samostatná jízda tramvají do města....Samozřejmě, že jedna tramvaj vynechala, pekli jsme se na zastávce.... A když jsme přijeli PŘED zastávku Okresní soud a chvíli stáli, povídá pan řidič....nechci vás vyhazovat, ale před námi jsou čtyři tramvaje a první je rozbitá a čeká na odtah....Takže jsem vystoupila a šla jinudy, než jsem měla v plánu. Ale já se tu vyznám, tolik jsme toho s dcerou s kočárky prochodily....

Přes cíp Horního náměstí, opravy radnice skoro u konce.....na Dolní náměstí až dolů do Zásilkovny v Potravinách Katka.
Byla jsem si vyzvednout balíček od Vlněných sester, už začaly upozorňovat na dovolenou a prázdniny....Tak jsem objednala nějakou přízi a jehlice, které ještě nemám, abych mohla v klidu o prázdninách plést. Ponožky apod.


Venku je dusno, chvílemi pálí slunce, pak zase temný mrak...
Jsem pěkně upocená, jako myš. Myši se potí ? Kde jsem to vzala ?

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...