sobota 20. června 2020

...pátek byl

deštivý a sobota není jiná.
Včera tu byla dcera, potom pro ní přijel zeť, děti byly u spolutchánů.
Jinak  mě nic nezaujalo, jen ten Roman Primula. A nemluvil jen o koronaviru, i moc pěkně o vědě a výzkumu. Je mi sympatický, vystupováním a hlavně názory.
Dneska dopoledne jsem zašla na nákup, pěkně jsem provlhla, i přes deštník. Déšť je vytrvalý, drobný a všudelezoucí.
Teď odpoledne trochu vytírání a drobného úklidu, nějak se mi do ničeho nechce.

Pohled z ložnice, přiblíženo a skutečně tam je Svatý kopeček v deštivém oparu.
Jinak nikde nikdo, i ti pejskaři asi jen otevřou dveře.....


Kreslila jsem si skříň do předsíně, měl by se tu zastavit pan truhlář....


Jinak mě udolává to podmračené počasí, snad se zase za chvíli vzchopím. Mám tolik práce, že bych mohla dělat bez přestávky. Plést, Mám rozešitý polštářek, číst si, koukat na TV, ale ne, já pochcípávám.....a mrzoutím.

                                                            Klidnou sobotu všem.
                                                               💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...