úterý 16. června 2020

...ještě jsem dneska

vybalila látky,  pokusila se je roztřídit, ale nakonec velmi "nahrubo".
A urovnala jsem pokojík. Jen stůl se strojem a pomalu přibývajícími "správkami" je tak halabala. Na to mám čas zítra dopoledne.


Stejně je to ale samá krabice. Toho se asi nezbavím, v každé je něco na šití, zipy, gumy, zbytky výztuh, knoflíky, nitě, nůžky, řezače.... Dokud nemám police, tak je tomu v krabicích dobře...
Ten kufr v nohách válendy je kufr naší dcery, se kterým jezdila od školky na školy v přírodě....Teď jsou v něm hlavně panenky po dceři, nějaké hračky a asi ještě knížky, teď mě to napadlo, zítra to musím otevřít.
Jdu spát, jsem utahaná.

Dobrou noc všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...