neděle 21. června 2020

...popotahuji, posmrkávám

ne přímo kvůli nachlazení, jen jsem loupala cibuli, česnek a zázvor, budu dopoledne nakládat kimchi. Zelí v soli naloženo, tak pak udělám "zálivku" a nakrájím zeleninu.


Včera jsem si koupila feferonku v květináči, jsem naprosto naivní, když mě zaskočila cedulka Bio ??? No, já jí od normální nerozeznám, hihihi.


Na okně v kuchyni mi zase kvete květinka ...ta druhá taky měla květ, ale ten nepřežil stěhování. Už jsme měsíc v Olomouci.....


A další květy v mé oblíbené barvě.
Zcela odbočím, ta oblíbená barva zůstává oblíbenou už od mých cca 17ti, kdy jeden můj platonický idol nosil svetr této barvy. Nikdy jsem neměla fialový svetr....
V pátek přivezla dcera chladící tašku hovězího masa z farmářské bouračky. A podělily jsme se, do mého mrazáku. Už doma nemá místo. Ona do červených sáčků, já do fialových. A tak to je, hihihi.😀


Příprava na polštářek, Čtyři bloky podle Mirky....


A obrázky z balíčku od https://www.vlnenesestry.cz


Já vím, je na neděli docela brzy, ale já jsem skřivan a už jsem přes hodinu vzhůru...Taky už vím, po kom ta naše vnoučata jsou, myslím tím jejich brzké vstáváním....😃
Pan Há posnídal po aplikaci inzulínu a ještě zalezl do postele, tak na hodinku. Venku zase prší a nebe je ocelově šedé. 
Včera jsem koukala na Zprávy na ČT24 a zaskočilo mě, jak jsme my lidé věčně nespokojení. Je sucho, tak naříkáme, že chceme vodu a ochlazení....Politici o tom dokážou mluvit hodiny a hodiny. Pár dní prší a slyšíme nářky, že je škaredo. A přitom, díky za každou kapku vody, která neodplyne řekou, potokem, potůčkem pryč. A která vsákne do země a steče až do podzemních vod, kterých za posledních několik let pořádně a znatelně ubylo...Takže, jen ať prší, ještě  aspoň týden. Pak mají děti prázdniny, tak zase může míň, aby si užily i koupaliště. Ale s Mírou, tedy s mírou.😁
Jenže je to jako ve všem v našem hektickém životě. Když teplo, tak je horko a sucho. Když prší, tak záplavové deště a voda ve sklepích...Prostě nic pomalu a pečlivě / heslo nás holek z toxikologie pro laboratorní práci, hihihi /.
Jdu pokračovat v krájení zeleniny. Nejdříve musím sundat pomocí schůdků velkou mísu, kterou jsem uložila jako málo využívanou pěkně vysoko. Ale naštěstí pro kimchi  jsem jí nevyhodila, jak to někdy dokážu rychle "vyřešit".....hihihi. 
Dneska zase po delší době budu doopravdy vařit, jako od píky. V poslední době, myslím tím těch několik "stěhovacích " měsíců, jsem to dost flákala a bylo hodně rychlovek. Takže jsem se i dost opakovala.  Dneska dušená kuřecí stehna s kapustičkami a  batátami v páře.
Jdu.
Klidnou odpočinkovou neděli všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...