pondělí 29. června 2020

...prší....

Tak dělám něco doma v teple, tedy v suchu.

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/jiri-strach-jestli-je-forrest-gump-nekoretni-film-tak-se-svet-skutecne-zblaznil-40329087#seq_no=8&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=3HtF4gUgQi9-202006291737&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=

Došila jsem druhý polštářek a vyžehlila na velkém žehlícím prkně, potom nějaké košila pana Há a moje letní kalhoty.


Upekla jsem mrkvové medvědy podle ranního receptu podle Apron.


Byl tu pan truhlář Přemek, vzal si mou malůvku skříně, dodá mi svou...a rozpis a cenu....Tak se těším na skříň a jak jí naplním....

Zítra budeme mít větší fofr, tak uvidím, jak to zvládneme.

Moje mladší sestra dneska udělala řidičák, tak je o naší maminku 100% postaráno ...???....


Příjemný večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...