sobota 13. června 2020

...a další

poprvé, pekla jsem koláč, s jahodami. Takovou rychlou "buchtu", ale alespoň jsem vyzkoušela pro mne novou troubu.
Mezi 10-12 na hodinách peče méně, měla jsem to otočit. Příště pohlídám.


Chtěla jsem upéct francouzský koláč podle Jany, ale prostě jsem ten recept nenašla. Lépe řečeno, moje recepty ze starého pc jsem nenašla. Budu muset zapojit záložní paměť a najít to. Na to jsem ale byla líná. A navíc pan Há mi tu za zády pochrupával, tak jsem ho nechtěla budit klapáním a hledáním všeho potřebného. Tak jsem zaimprovizovala. Koláč je dobrý. Troubu vychytám.
Venku je dusno a chvílemi mraky.
My jsme doma, mladí jeli s dětmi do ZOO na Svatém kopečku a pak na chatu. Snad je to nevyplaví. Ale jsou na kopci, tak snad ne. A stromy okolo "sežral" kůrovec a nové mají pár cm.

Jdu si číst a asi chvíli plést.

Hezkou sobotu všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...