pátek 19. června 2020

..včera měla

moje "nejstarší=nejdelší" kamarádka Jana narozeniny.
Ještě jsem tu nebyla na poště, taky musím kvůli Inkasu, hihihihi.....nemám známky, i když přáníčka ano. Takže jsem jí popřála brzy ráno přes internet a pokecaly jsme spolu....A poslala jsem jí několik rychlých fotek, je taky zvědavá, jak teď žiji, jako každá ženská. Já nejsem jiná, nakukuji i k virtuálním kamarádkám, tak proč nenechat někoho nakouknout k nám...
Hned si všimla, že ještě nemám záclony a nějaká světla....
Je to prostě ještě nedodělané...a cesta před námi daleká....To lepší / přeci / ještě bude.


Fotky z tabletu nic moc...Taky jsme před chvílí vstali.... Žádná ukázka načinčaného bytu, jen to, co momentálně žijeme.....Ale je tam všechno. Mžik do předsíně, chodba k ložnici s obrázky na 1000 skobiček po předchozím majiteli, ty jsme si nechali, záchod a všechny pomůcky, když máte malé děti, kuchyňská linka a pokus vměstnat všechno nádobí a nástroje do stávajícího...Nová postel pro děti s vytahovací druhou  spací prostorou, skříňky a šicí prostor....Už mám připravené dvě látky na "pokus", dárek.
A rozestlaná postel...Prostě život bez příkras.....💗

Pan Há už taky dneska vstává, jdu si uvařit kávu, pak se dohodneme na tom, co dneska podnikneme...

Venku je zamračeno, ochladilo se, je po a před deštěm. Chvála Bohu, že. Díky za každou kapku.

Hezký pátek všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...