čtvrtek 11. června 2020

...úplně mi vypadla

včerejší stará tramvaj, co jela na konečnou a pak zase zpátky. Z hlavy mi to vypadlo.
Uvědomila jsem si to dneska, když jsem šla do lékárny pro lék, který neměli a museli objednat.


Tady jsem už dneska, vzala jsem si na cestu nové botky od dcery....Nesmí se s nimi do vody, na sport, můžou pouštět barvu....jak já říkám "italky". To jsem v mládí měla překrásné střevíčky na podpatku, barevně úplně luxusní, jemná kůžička,  chodilo se v nich moc pěkně. Jen do prvního ústeckého deště cestou z práce. Hned se tam něco rozlepilo a když jsem je reklamovala, paní prodavačka řekla památnou větu...." co chcete, to jsou italky, ty se do deště nenosí"..... Reklamace nebyla. Botky jsem zalepila a nosila je jen v "Itálii".


 V Olomouci se letos neseká tráva, jen snad soukromníci. Město nechtělo žárem vypálená strniště, takže teď takto....všude. Ale líbí se mi to.



Dneska mě zlobí přidávání fotek, tak jen tyto maličké. Moc na nich stejně není.
Mraky se zase blíží, pomalu a zlověstně, je dusno, že by člověk padl.

Odpočívám.
Nic nedělám.
💗
Klidný zbytek dne všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...