čtvrtek 18. června 2020

..středeční

dopoledne jsem věnovala dalšímu úklidu pokojíku, odstranila jsem kufr, něco vyhodila, něco přidala. Ale už nefotím, až jednou výsledek...hihihi.
Odpoledne jsem vyzvedla vnučku ze školky, Ondrášek šel s mámou "na koloběžky".
Vidím teď rozdíl mezi kloučkem a holčičkou. Simonka za všechno děkuje, odpovídá ...ano....je upovídaná a komunikativní. I toho nanuka jí s noblesou, pořád se otírá, ale vychutnává si ho ...mňam....


Pak si pro ní přijel táta, nalepil práh v koupelně a vyměnil FABku ve dveřích...Náš pracovitý zeť.
Večer jsem si užila knížku, ale ještě před tím jsem se nachechtala s Vlněnými sestrami a jejich pletením naživo...A pro mne boj neobjednat další příze...no nevím nevím....👍
Právě pro ten hektický den jsem dneska v noci ani jednou nevstala a probudila se "jen" v šest ráno !!!
Více takových dní.....

#jedemenatabor


Dneska tu od rána drobně prší, máme objednané pochůzky ve městě, možná je ten déšť lepší, než dusna posledních dní. Jdeme oba, tak to snad zvládneme.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...