úterý 1. srpna 2023

... a dneska už je srpen,

 navíc  i superúplněk.....

Od nedělní bouřky se pomalu a jistě ochlazuje, ráno je to pěkně znát. Včerejší dopoledne ještě se sluncem, po obědě začaly přibývat mraky a dneska je šedivo a drobně mrholí.


Zase jsem špatně spala, na nohou od půl páté, ale ještě jsem okolo šesté v sedě usnula v pokoji. No, vyspalá jsem.
Tak jsem přerovnala, v Olomouci už potřetí, knihy ve skříňkách. Ještě jsem do pokojíku přestěhovala nějaké encyklopedie a knihy o zvířatech. Kdyby se to Ondrovi/ i Simonce na něco hodilo. Jako do školy apod. Aby to bylo vidět.

...zamaskovaný koš....



...pokojík pro děti + moje "dílna"....



Pokojík jsem včera celý odšoupala a vyluxovala. Za válendy jsem dala koš, ve kterém mám nějaké výztuhy a látky. Takže v současnosti nepotřebné, nešiju, čekám na inspiraci, která mne vezme za srdce. Mám spoustu látek, v těch hnědých krabicích na skříni. A v úložném obalu pod mou postelí. Čeká to na zimu, na další probírku. Prostě prokrastinuju....v tomhle směru.

Na volné místo ve skříňkách v obýváku jsem uklidila nějaké kuchařky z polic, maličko změnila design. Ale já si na velké změny moc nepotrpím, jsem staromilec, hihihi.


O víkendu jsem se dozvěděla, že zemřel autor Toulek českou minulostí, pan Petr Hora Hořejš.
 Další můj oblíbený autor i téma....


RIP.....

Jinak včera jsem i trochu pletla šátek Kallara, jsem maličko za polovinou, ten špendlíček vpravo je špice trojúhelníku.
A ještě jedna moje oblíbená lahůdka. Tentokrát šicí. Při šití dek jsem si schovávala všechny okraje, hlavně tedy od látek amerických a jinokrajných všeobecně. Pak jsem pásky sešívala a nejedna kosmetická taštička ode mne měla rub z těchto "sešívanců". A pro sebe jsem si ušila i tento stahovací "pytlík" na pletení....



Dneska bude den drobných prací, zalít kytky, některé osprchovat, plést, číst si, oběd mám částečně uvařený.
Mám otevřenou ventilačku na dveřích na balkon, cítím lehký tah studeného vzduchu. Po těch pekelně horkých dnech občerstvující.
👏👏👏

Ke dni matek jsem od dcery dostala svíčku, je to sice "podzimní ráno", ael už jsem jí zapálila a moc pěkně, nevtíravě voní.
Na ploše pc mám v současnosti jeden z obrázků Geninne... https://www.geninnesart.com...její obrázky už léta miluju. A sleduji i  její/jejich život v Novém Mexiku na Instagramu.





Klidný den všem.
A díky za vaše návštěvy u mne.....
💖💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Miluško zdravím. Ty okraje cizích látek taky shromažduju a sešivám, je mě líto je vyhazovat, však jsou moc hezké. Šátek vypadá dobře, hezké barvy. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...