středa 9. srpna 2023

...s tím oteplením

asi sv.Petr moc nepospíchá. Nebo ten, kdo se stará o počasí...

Jedna fotka ze včerejšího odpoledne, useknutý mrak ...a pak už zase pršelo.


A dneska, pro změnu, už od půl desáté zase prší.

Byli jsme s Ondrou v muzeu na výstavě Karbon-pozdrav z prvohor.
Taková větší prezentace po stěnách, doplněná skleněnými policemi se vzorky kamenů, otisků rostlinstva a živočichů. Mě se to líbilo.



Ondra složil pucle stonožky s pancířem, takhle byla velká, potkat bych jí nechtěla...


Jak vzniká uhlí a jeho kvalita....


...plavuně jako základ bažin a rašelinišť....


...a přesličky, samozřejmě....



"vnitroblok" muzea, foceno otevřeným oknem....


V muzeu jsou všude malé dveře, odhadem 1,8 m oproti dnešním 2,0m. Asi menší lidé ???


Potom ještě na skok ke Sv.Mořicovi






No a pak domů. Už jsem měla dost toho věčného otvírání a zavírání deštníků.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜















 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...