úterý 8. srpna 2023

... má se zase oteplit,

říkali rosničkáři v TV. Dneska po poledni střídavě chvilky slunce a teplo..... A chvilkami temný mrak a chladněji, neprší. U nás v Olmiku.

Byli jsme s Ondrou v AlzaBoxu pro balíček, knihu pro něj. Mou oblíbenou z dětství/mého. Chtěla jsem jí mít i doma, koupila jsem si asi poslední vydání v ČR, jen nevím, kde je...U mladých ??? Nevím. Ondrovi jsem koupila převyprávěný příběh pro děti, myšleno asi začínající čtenáře. S pěknými ilustracemi na pěkném papíře.




Já mám asi to poslední vydání s touto obálkou. Projdu znovu knihovnu a zeptám se i dcery....




Dokonce byl ŠR i několikrát zfilmován.

Dneska už nic, klídek, čtení, všichni, hihihi.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...