úterý 22. srpna 2023

...včera bylo venku

 peklo, co se teplot týče. Po druhé hodině jsem vyšlapala kopec na autobus, snažila jsem se jít pomalu, ve stínu stromů nebo domů. Ale stejně...V buse byla puštěná klimatizace, ale otevřená okýnka, takže nula od nuly pošla.. Pak ještě jeden mírný kopeček ve stínu stromů v parku...a byla jsem tam. Ještě hodinu ze mne prýštěl pot, protože jsme začaly studenou vodou i vínem, hihihi. Slíbila jsem dceři, že budeme pít i vodu, tady je důkaz.


😍
Jezdím od ní po šesté hodině, aby pan Há nebyl tak dlouho sám doma...A absolvovala pěší cestu i cestu busem jako odpoledne, jen v obráceném gardu. A i s  tím rozdílem, že bylo víc teplo, asi tím, že ani nefouklo. Vzduch stál jako teplá kaše. A to není nic pro mé suché sliznice.
Ještě o půlnoci bylo na okenním teploměru 23, beru i to, že akumulované teplo vv panelech tomu číslu pomohlo.

Dneska dopoledne jsem si, konečně, zahrála na lazebnici. Vlasy i vousy pana Há už mají zase normální délku, jen asi na dnešní den připadla revize teplé vody, protože z kohoutku tekla jen odražená. Chudák pan Há....zjistil to až ve sprše.

Dneska vařím něco podobného, jako včera Maangchi, jen ona z vepřového a já z kuřecího....



Taky je "po výplatě", tak jsem si koupila poslední díl trilogie Hugha Howeye Silo.



Je to pro silné nátury, silnější než jsem já, protože budoucnost tu vypadá temně a beznadějně.
👎

A abych byla optimističtější, dávám sem video "letní kuchyně", mladou krásnou číňanku s darem pro ruční práci i fantazii. Dnešní video je výroba ptáka/páva ? z cukrkandu...prodle mne piplačka a krása nesmírná....


Možná návod pro nějakou milovnici piplavé práce, klidně i s menším projektem, do začátku.
💘



Dneska už jen něco málo vyperu, usuším a uklidím, zaliju kytky, i balkonové večer, a zítra přijedou děti.....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Cestování v takových vedrech, to je utrpení. Byli jsme na skok v Praze a už jsme zase uháněli na chatu. V zeleni se vedro lépe snáší a bazén je teď využíván na sto procent. Ještě má být pár dní hezky, tak si to sluníčko musíme užívat. Přeji hezké dny, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...