neděle 30. července 2023

...pracovní neděle,

 je mi jedno, který den v týdnu je volný, mám volné všechny, hihihi. 

Včera jsem uklidila půl bytu, dopletla ponožku se SW, dodělávám druhou a k tomu jsem vytáhla jeden rozpletený šátek. Mám rozpletené tři další. Jeden hotový šátek jsem dala Marušce, když u nás byli minulý týden. Tak abych měla v zásobě další, na dárky apod.

Tak už je z domova pryč. Nurmilintu

Dneska jsem převlékala postele, prala a 2x věšela....protože začalo pršet, tak aby mi to polosuché nezmoklo. Sebrala jsem jen velké věci a když bylo po dešti, tak jsem to znovu pověsila. Taková jsem já....hihihi. Dneska jsem dělala knedlo, vepřo, zelo, už dlouho jsem nevařila "českou klasiku".

A po obědě jsem zhasla, protože únava, vstávám denně v 6 ráno, už nemůžu spát....

Pan Há kouká už druhý den Mistrovství ČR v atletice, tak já si čtu oblíbené blogy a koukám na videa na YT. U toho mistrovství taky poslouchám....

Včera dala Hamimommy video o jejích představách šetření a ekologie v domácnosti....Trochu jsem se musela smát třeba závěsům v ledničce. Ale nic nového to není. Staré lednice a termostaty/hodně staré....mívaly za dvířky ještě jedna dvířka na pantech, na udržení teploty za nimi. Ale i já uznávám, že bych leckterou nabíječku, kontrolku apod. mohla vypínat.


💖💗

A pozor, babička měla narozeniny....Je to moc pracovitá a hodná babička, nedávno šila pro snachu šaty a je vidět, že si spolu moc dobře rozumí.....Taky jim moc pomáhá s dětmi....A nejen to.


A úcta dětí/vnoučat ke starší generaci je v Asii příkladná, mohli bychom v mnohých rodinách závidět....Všechno/denně pro babičku první...jídlo, pití apod.

💙💚

A ještě něco jednoduchých letních receptů tentokrát z Koreje.
Víte, že 4členná rodina v Koreji spotřebuje přibližně 10 kg rýže měsíčně ???


💛💜

Tak a ještě jeden pohled na můj "pracovní koutek", kde mám všechno důležité pro klidné odpoledne. Pletení, tablet/na nabíječce, Kindle čtečku a mobilem fotím.



Do čtečky jsem si dneska stahovala trilogii od islandského spisovatele Jóna Kalmana Stefánssona z mé knihovny na Kosmasu. Placené knihy se stahují do mojí osobní knihovny u nich, kde je jednoduše najdu. A já si je stahuju ještě do mojí hlavní knihovny na pc. Vyšly postupně před několika lety, 2012, 2014, 2017. Já si je chci připomenout, protože vyšlo něco nového a já musím zjistit, jestli se mi psaní JKS pořád líbí a mám si TO nové koupit. A navíc mám novou čtečku a moc knih v ní nemá. To i pan Há má ve svojí víc knih.
Tak tady jsou, ty které už mám....https://www.databazeknih.cz/serie/raj-a-peklo-6871

Klidný nedělní podvečer všem.
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...