neděle 6. srpna 2023

... žiju, ale

 protože jsou tu děti, tak moc času na psaní nemám... 

Navíc prší, takže skoro pořád pyžamové dny a nebo rychlé procházky...Dneska prší už od večera, hm, divná věta, hihihi. Tráva se zase trochu zelená, ptáci jsou zalezlí, tak nevím, jak to bude s délkou deště. Překlopení do druhé poloviny prázdnin pěkně mokré. Kdo pracoval v době tropického horka a má teď dovolenou, asi zuří. My máme radost, rozuměj nás seniory. Na fotkách ten déšť není moc vidět, ale na oknech v kuchyni jo, prší nám od jihu. I balkon je plný vody=mokra.




Týden s dětmi utekl ještě rychleji než bez nich. Ve chvíli slunce jsme šli do Teska koupit další Lega, aby pořád nečučely na pohádky=filmy pro děti a nebo do tabletů. Když jim skončí povolený čas od táty na jejich, hádají se o můj. Ten je bez omezení, že...



Odděleně staví každý to svoje nové Lego, jako kdyby jich neměly dost...hihi. Ale je pravda, Lega není nikdy dost. Máme ještě i těch několik málo, na které jsme vystáli s panem Há frontu, když byla dcera malá/mladá. A v pondělí přijde do Zásilkovny další pro Ondru. Určitě pro něj půjdeme hned jak přijde kod a ani déšť nám vadit nebude.....


I pan Há je v pohodě.....pěkně v klidu to své.



A podobná fotka z dneška, Ondra je u nás sám, Simonka má příští týden příměstský tábor....zpívání. Dneska jsme se s panem Há dobře a dlouho vyspali, to asi ten déšť a tma. Ondra je ranní ptáče, po dceři, už do šesti je na nohou, jak jinak...
Pan Há o téhle dnešní fotce neví....Je typický chlap, nedovede dělat víc věcí najednou, když čte, tak čte a nic jiného nevnímá. Takže často neví, co všechno já dělám...myslím v domácnosti....prostě TO asi podle něj dělá domácí víla, hihihi.

Babi, proč mě fotíš ????


Takže tak.
Jsem z toho starání se dost unavená, přes den, ale šťastná, že je tu mám. 
Je to jiné, než se starat jen o nás dva. Obdivuju svou maminku, která synovce Jirku dostala do pěstounské péče po padesátce svého života a vlastně byla předchůdkyní žen, které si v současnosti pořizují děti až po čtyřicítce....Tenkrát hodně zhubla, ale zvládla se postarat o něj, o absolutně nic o domácnosti vědoucího mého tátu a vlastně i o další dva synovce, kteří byli "shora" pořád u babičky a dědy....Takže já jsem dceru nedávala na hlídání, měla toho dost ve vlastním domě. A druhá dceřina babička už byla  tak stará, že jsem jí nechtěla zatěžovat....No, nechme staré bolístky...
Já to zvládla všechno sama, pana Há a jeho zdravotní výkyvy i dceru. A ta mi odmala s tátou moc pomáhala, mohla jsem sloužit i přes noc a ona se už cca od 10ti věděla postarat...
Sakra, co to tady píšu.....💖Dodatečné tiché díky dcero moje.....

To ten děšť.
A tma.

Klidný mokrý den všem.
Pozor, voda je základ života a moc jí tu v ČR nemáme, tak ať prší, i když....
💖💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. krasny prispevek,ješte stale neumim poradne psat a asi lepsi uz to nebude ale ctu vas s radosti zdravim z Hamru na jezere

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...