čtvrtek 31. srpna 2023

...ráno má chladný

 dech. Je okolo 13ti stupňů a ve vzduchu už je cítit podzim. I když dnes snad slunce ????

U nás je spousta popadaných větví a dokonce i stromy. Okolo toho u parkoviště/a popelnic chodím denně. Naposledy jsem i minulý týden ukazovala dětem, kolik je na něm chorošů, že je starý a asi nemocný. Měla jsem pravdu, sobotní bouře ho zničila.


Trochu mne děsí, že okolo jsou samé krásné stoleté stromy a jednou/snad ne brzy, přijde doba, kdy padnou. A pak mladé stromy, které už pro mne nebudou vytvářet tu atmosféru okolí a pohledu/i klidu z okna a balkonu.



Kakost luční včera cestou na nákup a do Zásilkovny. Je jich tu spousta. Vyniknou na posekaných loukách, sekáči jejich trsy objeli....


V Zásilkovně jsem si zase jednou vyzvedla něco pro sebe. Potřebuju se ustálit a začít se sebou něco dělat, hihihi. Takže zase jednou "papírová" kniha.


Trocha té teorie...a možná i praxe.


Za chvíli přijede dcera s dětmi, pojedeme s panem Há na poštu/osobní odběr, kde ho já nemůžu zastoupit. Ale pro už příště dcera zařídila......děkuji moc.....
💖

Dva dny s námi, dva dny jejich výletování s přáteli a bude nový začátek školního roku....
Takže už i Simonka....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...