čtvrtek 24. srpna 2023

...hlídám děti,

 dneska  zatím doma. I oni si potřebují odpočinout. 

Včera a dneska Simi skládala puzzle, teď si zpívá do mikrofonu v pokojíku. Nechávám jí samotnou, je tam ticho, asi už si hraje s panenkami ? Ondra u babičky neomezeně na hrách, pomalu mu to končí, tohle neomezení. Za pár dní škola a režim doma...

Tak přišla a stavěly jsme spolu malý bunkr v obýváku....hihihi.





Včera jsem měla po obědě nákup z rohlik.cz. Budeme o víkendu sami s panem Há, tak jsem nakoupila ingredience na kimči....Jedno čínské zelí, mrkev klasickou i žlutou a ředkev. Česnek a zázvor mám doma.Tak abych neměla ředkve málo, tak přišla obryně. Ale křupavá a čerstvá. Kousek jsem dala dceři domů, z kousku nastruhala včera večer salát jen se solí, pepřem, oliváček a vinný ocet. Moje klasika na všechno. Polovinu zbytku dám do kimči. Ale nastrouhám to celé a naložím jako kimči i bez zelí, možná jen s mrkví a zálivkou, které na klasické kimči udělám víc.  No uvidím.

Pro porovnání velikosti ředkve přiložený sáčej s rohlíky....2 a půl délky rohlíku. Rohlíky v sáčku, ve kterém dodává rohlik.cz. Musím je přendat jinam, v tomhle do druhého dne strvrdnou. Ale zase je to rozložitelný sáček dobrý na biologický odpad z domácnosti.


Venku na slunci už je zase 30 stupňů....

Ráno šla dcera do práce přes náměstí a poslala mi fotky tichého a bezlidnatého náměstí, turisti ještě spí nebo ještě nedojeli....




Ona ví, že hortenzie miluju.
💋

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...