úterý 15. srpna 2023

...večer jen

 s dcerou/a panem Há jsem si užila. Povídáním i pozdějším poklidným čtením/koukáním na video na mobilu=dcera. Pan Há hrál karty a bylo to hezké....

Dneska ráno odjela do práce, naplánovaly jsme příší týdny, do konce prázdnin.

Mám otevřeno na balkon, ještě chvíli je chladněji. Ale za chvíli to zavřu, navíc okolo domu sekají trávníky, tak je pěkný rámus.

Tady někde pod stromy rachotí traktůrky se sekačkou....Je zase opar, jak bývá u vyšších teplot. Jsem zvědavá, jak se TO podařilo rosničkářům v TV odhadnout.





Dcera mi poslala fotku, vnučka s panenkou z přírodnin. Naše milovnice "tvoření". Víkend a včera byly děti jen státou/do neděle i mámou. Včera odpoledne přijela babi s dědou a psem. Dneska jedou na Slezskou Hartu, dcero, oprav mě, kdyžtak, hihihi.


No, já jsem taky milovnice tvoření, i když momentálně nějak v útlumu. Potřebovala jsem podložku pod konvičku s čajem, tak jsem zahrabala....a vida, jeden jediný vzorek....Asi mne to nezaujalo, jinak jsem schopná udělat i více kusů, že.


A ještě něco málo pro milovníky háčkování/pletení u Krampolínky a její prezentace novinek Vlna Hep pro rok 2023-24. Už jsem hledala v eshopech, ale ještě nejsou k prodeji. Zaujaly mne Moonlightky v tmavě zelené a červené, něco na Vánoce uháčkovat ??? Bohužel, v eshopech mají tu jednu věc z novinek, onde jinou. Tak ještě počkám....






To je jen namátkou, co jsem našla.

Dneska dopoledne jen drobnosti a vařím letní oběd, plněné papriky v rajské omáčce s rýží. Pan Há ještě spí. Zavřu dveře na balkon i všechny ventilačky, připravím si ventilátor, hihihi.

Dneska ven nejdu, dusno mi nedělá dobře.

Ale.

Klidný letní den vám všem.
A užívejte ho, prý má být krutá zima, abychom měli na co u kamen vzpomínat....
💖💗💙💚💛💜










4 komentáře:

  1. https://daniebenc.blogspot.com/15. srpna 2023 v 18:49

    Veru aj u nás sú tie trópy, ale dobre, vyhrejeme staré kosti 😂. Pridávam sa k tebe, von nejdem.
    Tiež si to užívam s deťmi. Prajem elán do tvorenia a krásne dni!
    Paaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím z dalšího dne hicu...chtělo by to trochu deště, hihihi. Měj se pěkně a piš...blog....víc....Milada

      Vymazat
  2. Miluško zdravím a děkuju za odkaz na povídání u klubíčka. To je špatný, že ty příze nejde koupit přes internet... Vybrala bych si určitě. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky, když se mi něco víc líbí, promeškám to, protože je to později a v té době to už pustím ze zřetele. Podle pásek na přadýnkách to ještě nemá jméno atd., tak možná v lednu ??? hezký den....Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...