středa 2. srpna 2023

...první skutečně

 podzimní mlha....





I jen okem lze vidět, že trávníky nabírají zelenou barvu, středomořsky spálené trávy se zase začínají zelenat.

Dnešní den věnuju domácnosti, za chvíli mi rohlik.cz přiveze nákup, pak vaření, dneska zeleninové placičky, jeden z receptů na tomto videu....hned ten první, asi.....


Měla bych taky pomalu "dorazit" druhou ponožku, abych nebyla ve skupině poslední. Tak zase na chvilku odsunu šátek...Pár řad tady, pár tam....


Včera jsem psala o superúplňku, u nás jen takhle, obloha byla plná větších či menších mraků. Navíc moc neumím fotit NOC.


Tak jdu, obléct se pro styk s lidmi/nákup a jeho úklid a vůbec, začít den.

Moje teta by měla dneska narozeniny/96....maminka/93 v sobotu....navždy moje milé holky....👄

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...