čtvrtek 17. srpna 2023

...bouřlivá noc,

 ani jsem takovou neočekávala.

 Všechny "velké" deště a bouřky jdou letos nějak mimo Olomouc a včera bác. Ani nebyly žádné mraky. Jen takové ty bílé peřiny, které vypadaly neškodně. Ale jakmile se okolo/před devátou hodinou setmělo, začalo bouřkobranní ze všech stran. Stačila jsem jen pozavírat ventilačky, uklidit polštáře a deky z křesel na balkoně a hůůůů. Lilo i s krupkama jako blázen. Tak, že přes plochu balkonu bičoval děšť okno v obýváku... To se tu ještě nestalo, co tu jsme. 

Takže dneska asanace...Mokrý sisálák přes zábradlí, omést všechno to orvané a nafoukané listí, květy a větvičky...Do koše šly i balkonové pantofle z filcu a korku, byly nacucané a vršek se úplně odlepil od šlapek...Tak jsem zvědavá, co ještě objevím.





Ještě jsem včera taky stačila sundat kytky ze stolku, aby nepopadaly při větru, jsou pěkně zalité a opláchlé, koneckonců i ty na parapetu okna....Mokrý je i košík s kolíčky. Asi ho vysypu a pověsím na proschnutí.
Zase je tu hluk, chlapci přišli dosekat trávníky. Musí to být pěkně nacucané vodou, i když, možná, ne....



Zatím je nebe oblačné, slunce vykouklo snad jen 2x, ale kobereček tam, na zábradlí, zatím zůstane, Podložený hadry, abych nekapala k sousedům pod námi. Ještě musím pověsit podsedáky z křesílek, aby taky odkapaly a snad uschly...hihihi. Mám já to starosti, co ?
Pěkně ze všech stran bouřilo i o půlnoci, když jsem šla spát. nejvíc nad Sv.Kopečkem, kus dál za ním v kopcích jsou děti s tátou na chatě. Moc jsem na ně v tu chvíli myslela...Ptala jsem se hned ráno dcery, prý velká bouřka a jsou OK.

Tak uvidíme, co nám dnešek přinese.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...