sobota 19. srpna 2023

... pár slov a pohledů

 a než se člověk naděje, je tu zase konec týdne a je za polovičkou měsíce...

Krásné růže jsem už musela pokrátit, aby jim nevisely hlavičky a ještě budou chvilku těšit moje srdce....


Ještě si sem vložím jednu osobní fotku, další hrnek od Kitty, který jsem přestěhovala do Olomouce.


Trochu oblemtaný od kafíčka, jak mě napadlo ho vyfotit. Psala jsem Kitty nedávno k narozeninám a zmínila jsem, že na ní často myslím, protože piju kávu z hrnků/množné číslo, je jich víc...od ní. 
Já ve spoustě věcí, které jsem balila na stěhování, nezapomněla na maličkosti, různé, které jsem během let dostala v práci od holek k narozeninám. Takže na každou tu mám několik vzpomínek. A nejen na kolegyně...Malou sošku dívky od bývalého primáře/zemřel už dávno, keramického ptáka na provázku od sekundáře, malá dřevěná zvířátka od našeho milovaného ing, který nám zemřel tak mladý.... 
Ne, končím se vzpomínkami.....

Dneska čtu blogy, už jich moc nemám uložených, spousta skončila se psaním...Ale přesto mám pořád co číst.

Moc pěkný článek u rosamitnik o ženském těle a nudakoupání. Ve stejném duchu, jen s více obrázky je i na jejím Instagramu.
💖

A u duchodkaevka jsou mimo upozornění na knížky i spousty pěkných fotek z výletů po našich krajích.
💗

A nechala jsem se pozvat na čaj k Danielce , už dlouho jsem o ní nic nepsala. Před nedávnem zůstala v domě sama, prožívala jsem s ní začátky její samoty, touhy pozvednou hlavu, překonat smutek a žít dál. To se jí určitě podařilo, má děti a vnouče, ale známe to všichni, co cítíme, když nás opustí někdo, kdo vlastní naše srdce....
💙

Dneska jsem se na delší dobu zastavila na blogu Faye z New Brunswick v Kanadě http://theblessedhearth.blogspot.com, který taky sleduji několik let. Pro jeho exotičnost pro mne, svou dálkou a vírou. Občas otevřu i některý blog v jejích oblíbených/sledovaných a pokochám se životem za velkou louží. V jejím případě jsou spřátelené blogy o životě hlavně/především na venkově.
💚

A skokem na internetu se ocitám u Rhondy na down to earth. Taky přišla před nedávněm o svého muže, platí pro ní má slova jako pro Danielu....Často nepíše, ale zrovna dneska má nový příspěvek, v daleké Austrálii jde život stejně jako u nás....Jen s jiným počasím, mají momentálně předjaří, že ???
V tomto dnešním příspěvku vzpomíná na jejich zahradničení a život mezi lety 1998 až 2021. Ona sama je autorkou několika knih s radami o hospodaření a domácnosti.
💛

A dnešní poslední srdce věnuji mladé ženě z Utahu, kterou sleduji na Instagramu. Jak jsem se dočetla, je to Mrs.Utah 2021, matka sedmi dětí a spolumajitelka Ballerina Farm.
Letos byli v Evropě, ve Francii, na jedné farmě, všichni...

Toto je její "hlavička" na Instagramu.

ballerinafarm

Zpráva
Hannah @Ballerina Farm
Zemědělství

🌾Married to @hogfathering 🌾Mothering 7 littles🌾Juilliard ballerina 🌾 Mrs. Utah 2021🌾City folk turned ranchers🌾Shipping meat/sourdough/kitchen/flowers🌾

Mají i eshop....https://ballerinafarm.com, ale my si asi maso aj. produkty objednávat nebudeme, že.
To mimino, které drží tatínek už v současnosti capká...


💜

Moje ucho slyší pana Há, dneska si přispal, hihihi. 
Jdu.

Klidnou sobotu všem.
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...