sobota 26. srpna 2023

...zase chvíli bez

 dětí....Myslím vnoučat.

Dopoledne si pro ně přijela máma s tátou, popovídali jsme a jeli na chatu. Po jejich odjezdu byla bouřka, ale moc dlouho nepršelo.

Uklidila jsem byt, k obědu jsme měli poslední porce kuřete s bramborami. Takže jsem měla čas vytřít a vyluxovat celý byt pěkně v klidu. Nádherně ze mě kapal pot/horko i tloušťka, že. Rychlá sprcha a vlasy a po obědě jsem odpočívala.

No, ale protože už na zítra nějakou práci mám a byla jsem rozjetá....tak jsem se vrhla na kimči.

Když jsem měla tu obr ředkev, tak se stejným nálevem klasické kimči a do sklenice jsem naložila nastrouhanou ředkev, obě barvy mrkve a cibulku. A mám hotovo.



Budu otevírat, zavírat a nechám kvasit venku na stole, na tácu. Při těchto teplotách to možná bude rychle.

Uložím si sem jedno video, je tam moc pěkný recept na nudle s omáčkou/cibule a s omáčkou z černých fazolí.


Na noc hlásí další vlnu bouřek, tak se toho trochu bojím....

Pokojný zbytek soboty všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...