úterý 25. července 2023

...včera bylo odpoledne

 a večer tak dusno, že jsem nemohla dýchat. Ještě, že mám v bytě ventilátor....A potom zase dul takový vítr, až jsem se bála, co bude. Mraky nás ale zase minuly a bylo jen dusno, nedýchatelno.

Dneska mě ráno před šestou probudily kvílející brzdy na výpadovce... Takže jsem vstala, po včerejším vichru zametla balkon, obrala suché lístky a kvítka, zalila kytky tam i v bytě.

Takový idylický pohled s otevřenými dveřmi....


Taky jsem dopletla poslední dvě řady třetího pokračování pletení se SW. A začnu plést druhou ponožku třetí část, hihihi. Ve čtvrtek je poslední zveřejnění...poslední části ponožky. Jsem zvědavá. Vybrala jsem třetí velikost a připadá mi veliká...Panu Há bude, samozřejmě.



Šla jsem hned v 7 hodin k Ternu, měla jsem v ALZA boxu balíček, koupený a zaplacený včera odpoledne. Přitom jsem jedním vrzem udělala nákup, tento týden budeme bez objednání rohlik.cz. Už nikam nepůjdu, bude-li pořád takhle dusno. Ale má se ochladit !!!   ????   Uvidíme.
Cestou tam kapalo, pak asi přeháňka a když jsem vyšla z obchodu, bylo mokro, ale už zase slunce.

Tak dneska už zavřu dveře před dusnem, zapnu ventilátor na málo a budu si chvíli číst. Už jsem toho od rána stihla dost. Potom vaření atd. atd.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...