pondělí 24. července 2023

...s hlavou je to

 lepší....

Hihihi.

Včera se mladí byli koupat s návštěvou/nechce se mi pořád psát synovec apod. V Litoveli na biotopu. Z toho tedy žádné fotky nemám. Pak přijeli k nám, ještě jsme poseděli, pokecali, pojedli a pak se rozjeli. Jedni domů a druzí na penzion, odkud dneska pojedou na své další dovolenkové cíle....

https://www.kudyznudy.cz/aktivity/prirodni-koupaci-biotop-litovel

obrázky z internetu...



Péťa říkal, že už se nechce koupat v biotopu, ale Maruška/máma říkala, že ho nemohli dostat z vody, až byl modrý.

rodina


Já si velice citlivě uvědomuju, jak málo mám širší rodiny.....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...