pátek 7. července 2023

...každý sváteční den

 mimo víkend mi nabourá zažitý systém. Dneska je pátek, Milado....Hihihi.

Čekám balíček s Legem/2ks, které jsme s dcerou včera objednaly pro prasynovečka, který za 14 dní přijede s mámou a tátou na návštěvu....Jde taky v září do 1.třídy, jako naše Simonka.

Odpoledne budeme s panem Há čistit červený rybíz, chci udělat trochu džemu, pro něj, bez přidaného cukru. Dovezla nám dcera včera z chaty. Dobrý do lineckého na Vánoce. Nakyslý.

Takže si prohlížím blogy a videa, poštu a podívám se na nové eknihy u vydavatelů.

Exotické využití bambusu, jako "nádobí" v čínské letní kuchyni. A moc pěkné pletení z bambusových proužků. Šlo by to i z tenkého proutí nebo pedigu/u nás.


💙

A ještě jeden recept na studené letní soba nudle jen ze 4 ingrediencí. Já Maangchi sleduju už roky, některé její recepty se staly kmenovými i v naší rodině, kimči je vrchol....


💖

Teď si jdu ještě prohlédnout oblíbené blogy a pak vařit. Dneska čočková polévka s pečivem. To je na pátek OK.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...