neděle 2. července 2023

....včera začal

 červenec a dětem prázdniny, proto se honí mraky....

Včera tu byly přeháňky, trávníky i záhonky to nutně potřebovaly, o lidech ani nemluvím.

Naše včerejší večeře....já salát z červené řepy se sýrem a vejce...Mám jich tolik na platu, protože i pro pana Há. Ten Mášovskou večeři...Chleba tence máslem/sádlem, na to tence plnotučná hořčice, potom nasekaná mladá cibulka a na to patří vajíčka na kolečka a sůl. Ale protože se to s vejci špatně panu Há jí/padá mu to, dostal vejce vcelku a krájí si je sousto po soustu sám...



Ten talířek čekal na ta oloupaná vejce....

Protože se pan Há včera díval na ME 21.fotbalistů, já byla na svých oblíbených videjkách na YT.
A tady něco pro vás/pro mne....hihihi.
Medová hospodyně v Koreji vstává denně v 5 hodin, vaří jídlo pro manžela do krabičky do práce a snídani všem....Video je dlouhé, skoro hodinu, ale je to taky několik dní, kdy nám ukazuje, co vařívá....


A ještě jedno asijské, korejské. Hamimommy byla v minulém videu  na "výletě" v Paříži, to je moc pěkné.A v tomto posledním zase něco málo vaří a ukazuje....


Mám pocit, že nic moc nedělám, ale není to tak.
V pátek jsem uklidila obývák, vyluxovala, udělala nákup a pak lenošila. Včera jsem umyla koupelnu, záchod a celou kuchyň, už mi zbývá jen dlaždičková zeď za sporákem, pocákaná od smažení...Dneska jsem převlékla postele a uklidila ložnici, vyprala...vařím oběd...A pokojík si nechám na zítra. každý den kousek, abych nebyla za jeden den "zničená", určitě bych to zvládla, ale bývám potom vzteklá....hihihi.
A k tomu nějaké to čtení, chvilky pletení, sport s panem Há na TV...
 Takže vše pomalu a pečlivě. Jako správná laborantka.

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Miluško zdravím. Inspirovala jsi mě tím salátem z červené řepy, ten si dnes udělám. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...