čtvrtek 20. července 2023

...včerejší večer

 s dcerou a vnučkou byl moc fajn. Dneska dopoledne jsme se trochu potýkali se zdravotními problémy pana Há, tak jsme se Simi zůstaly s ním doma. Už je to lepší....ale zase pro změnu co chvíli přijde přeháňka a trochu prší...

Spálená tráva od slunce, temné mraky.






Včera jsem taky zjistila, že se mi do počítače nestáhly všechny fotky ze skleníků, tak ještě dneska pár fotek z oranžérie...

Spoustu kytek opravdu známe jako pokojovky.

podrostovka listoklasá...krásné koberce pokojovky pod vzrostlými stromy pomerančovníků...



granátové jablíčko



tolik druhu citronovníků, jako u nás druhů jablek, třeba....



v rohu nepřístupný obsypaný fíkovník....




tomel japonský kaki v nezralém stavu


další pokojovka scindapsus


jeden z druhů fikusů....fikus benjaminek ???


...něco se mi nepodařilo identifikovat ani s vyhledávacím programem Pl@nt identify...
brutnákovité, lilkovité...????





...poslední pohled na akvária a terária...



Tak z tohoto mraku nad námi ani kapka....

Za chvíli půjdu dělat večeři a zítra je tu tento týden Simi poslední den. Uvidíme, co zítra ještě podnikneme. Odpoledne pojede s mámou domů, na víkend přijede synovec s rodinkou, budou bydlet mimo nás, ale výletovat s mladými. A přijdou i k nám. Takže se zase se všemi uvidíme.
Příští týden mají obě vnoučata příměstskou angličtinu a pak se taky uvidí. Jednak jaké bude počasí a jak se prostřídáme ve vyzvedávání dětí a cesty k nim domů.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Moc hezké fotografie ze skleníků, přeju pěkný víkend a pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...