čtvrtek 6. července 2023

...svátek Cyrila a Metoděje a

 turbulentní den v Olomouci.

Od rána prudké změny počasí, foukalo o 106, kácelo mi to kytky na balkoně a průvan hučel přes zavřené dveře u ložnice. Jako skučící zvíře, hihihi. A ty změny venkovního tlaku tlačily na ten můj, tentokrát víc než na pana Há....nesmím to zakřiknout, ťuk ťuk.

Odpoledne temná obloha, mraky mi připadaly tak nízko, že jsem měla chuť do nich šťouchnout násadou od koštěte. Néééé. Ale byly děsivé. Většina odešla směrem ke Svatému Kopečku, s jejich koncem přišla i do Olomouce bouřka a trocha deště. A několikrát i duha....A to se opakovalo vícekrát. Temná fronta mraků, déšť, vítr, pár blesků, duha.




Dnešní ráno podmračené, poprchává a i teplota spíš chladnější. Taky to mladé vyhání z chaty, přijedou k nám na oběd a pak šupky dupky domů. Pomalu zase musí vyprat a zítra zabalit, jedou na Šumavu. Tam ještě nebyli, my s malou Miládkou taky jen 1x v zimě a pak jen několikrát okolo Lipna a cestování "okolo".

Klidný svátek Mistra Jana všem....
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...