neděle 23. července 2023

...uf, má hlava....

Jojo, trochu se motá a žaludek mám trochu na vodě. Tentokrát za to nemůže tlak vzduchu venku, ale přemíra dobrého vína, včera jsme to s dcerou a Maruškou maličko rozjely...Hoši řídili, hihihi.

Dopoledne byli u dcery, i na obědě, pak jeli na Helfštýn . Můj oblíbený, moc pěkně zrekonstruovaný hrad. Dělám mu velkou propagaci, už na něm byla spousta mých známých.









Určitě si to užili, potom přijeli k nám a probrali jsme opravdu všechno....
Dneska jdou projít náměstí a město, odpoledne koupat....
Svatá Anna je až ve středu, ale chladnější rána už jsou tady, chválabohu.....hihi.

Hezký den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...