sobota 8. července 2023

...tak jsem to vymyslela...

 Nemám odšťavovač ani mlýnek s nástavcem na šťávu....Ten měla ke strojku na maso moje maminka a já si ho v létě na domku vždycky půjčovala....No a drtit rybíz i s peckama jako nápoj na pití se mi nechtělo. Bylo by to kalné a nahořklé. Takže jsem, konečně, rybíz umyla a odšťopkovala a zavařila jako jsem dělávala na domku švestky na koláče. Byly tam tři stromy, nový majitel je pokácel, byly opravdu "po Němcích". 

Recept na švestky bez nálevu...

Švestky jsem umyla, odpeckovala a narovnala nafest do sklenic šlupkou nahoru, zavíčkovala a "uvařila". Pustily trochu šťávu a vydržely vždycky moc pěkně, akorát sedmička láhev na jeden plech....

Takže tak jsem udělala ten rybíz. Dneska, než se pan Há dospal po snídani, hihihi.


Dcera mi minulý týden přinesla tři skleničky, jen s víčky, že je nepotřebuje. Tak jsem si tři další objednala, k tomu i klipsy na připevnění víček, gumičky a plastová víčka na uzavření džemu/skleničky v lednici...A to jsem ani nevěděla o tom rybízu. že mi ho přivezou.
Jo a služby eshopů jsou bleskové a opravdu dobré....Jeden den/odpoledne objednáš a zaplatíš, druhý den pošlou.


Vychladnou, uklidím je....

Venku je dusno a hic, Jdu dovařit oběd.

Příjemný víkend všem.
💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...