pátek 21. července 2023

..maličko chladnější

 noc i ráno, ale uvidíme.....

Včera Steven uvedl další návod i video "tajných"ponožek, společného pletení na Ravelry a YT.

https://www.ravelry.com/patterns/library/contrast-blast-socks-surprise-sock-along

Jenže já ještě neměla dopletenou druhou ponožku, tak jsem si to stáhla, vytiskla a zkoukla video...Ale, nejdříve jsem dopletla i tu druhou ponožku. Večer, když šla Simka spát.Třetí část začnu plést dneska, pokud mi to dovolí vnučka. Za chvíli přijede nákup z Rohlik.cz, potom vaření a po obědě asi pojedeme na chvíli do Rozária. A když to vyjde časově, vyzvedneme dcer/mámu z práce a pojedeme k nám. Tady budou čekat na kluky a pojedou domů. Jak se uvidíme o víkendu, to záleží na tom, jak se dohodnou se synovcem a spol. na výletech apod.


Ponožky pletu ze "zlaté" Jawoll Silk a Jawoll Magic Dégradé, proto ty nestejné přechody, jedno vlákno  zvenku, druhé zevnitř.

Simonka si maluje, má u toho puštěné pohádky, no pohádky, Tlapkovou patrolu apod.
Pan Há ještě spí. Dneska už se cítí líp, to jsem ráda.....
Dnešní pátek trochu jiný, úklid přesunu na zítra, prát budu až po víkendu, abych neměla plný balkon prádla, když návštěva...

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...