úterý 3. ledna 2023

...poprvé píšu v novém roce 23...

 Na Nový rok/1.1.2023, tu byli naši mladí s dětmi, Ondra u nás zůstal přes noc/ještě jeden den nebyla škola. Ráno nám přivezla dcera i Simonku....Přes dny volna někdo vniknul do školky, takže PČR chtěla den na stopy a vyšetřování.....

Děti byly hodné, musela jsem v poledne jet k paní doktorce pana Há. S daty na čtečce glykémii, napsání nějakých potřebností k aplikaci inzulínu a hlavně nechat napsat senzory na rameno. Jeden senzor vydrží 14 dní a musí se vyměnit. Má už jen ten poslední na ruce, než poštou dojdou nové, bude se píchat do prstu na kontrolu hladiny cukru/glykémii....Ne, nešlo to napsat v prosinci, už měl akorát vyčerpáno pro rok 22 a proto i já, po dohodě s paní doktorkou, přišla hned první pracovní den roku 23 za něj.

Potom chvíli s dětmi, koukaly na Bambitku 2, Ondra hrál fotbal na tabletu, pan Há karty na pc. Takže jsem se v klidu najedla/tj. dojedla polévku s játrovými knedlíčky/fuj ta není dobrá, fňukaly oba... Ale brambory a kuře snědly. Ke svačině jablka a tyčinky/s vločkami a ovocem. Cukroví nechtěla ani Simonka, už "došlo" linecké.... Pak si pro ně přijel Zbyněk. Dcera dělala do 17 hodin.

Aktivní den a změny počasí/nahoru dolu s tlakem, mě pěkně dorazily....

Ale vzala jsem si před ránem, ze strachu před panickou atakou, kterou jsem cítila v mé blízkosti....., prášek na spaní. Doopravdický, ne jen bylinnou náhražku nebo spací hormon... Takže jsem vstávala před chvilkou. Je to lepší....Lék mám už rok napsaný a vyzvednutý, ale beru ho velmi sporadicky, když je nejhůř a cítím....

Taky jsem se sem trochu vypovídala a znáte to. Sdělené cokoliv/bolest, strach, panika, vždycky uleví.....

Venku pro změnu mlha....



Takže na "to" pomáhá i aktivita. Včera jsem dopletla šátek Nurmilintu z Imagine příze od VS/malý adventní kalendář VS. Tak jsem ho před chvílí napařila a pokusila se vyfotit....

V dětském pokojíku s panenkami po dceři....sakra, musím pod nimi utřít prach, hohohoho.




Od návodu několik maličkych změn. Zbylo mi miniklubíčko, tak jsem ještě po šesté sekci udělala několi řad, nezakončila jsem pikotkami, jen volným ukončením s nahozením..Možná jsem mohla přidělat třetinu dírkovaného vzorku, ale to mne napadlo až teď.......a tohle zbylo....


Začal kvést i druhý stvol orchidejky, stromek nepadá, páč je umělý, tak vydrží do konce týdne. Stejně chci uklidit v krabicích s ozdobami....



Za chvilinku jdu vařit, v poledne jedu pro Simonku do školky a vezu jí k nim domů. Přijde i Ondra po o.... Jedou na druhou hodinu s dcerou k zubaři. Asi pojedu s nimi, vedle je Kaufland, skočím tam pro pečivo a něco zeleniny a pak mě cestou domů "vyhodí" kousek od nás, projdu mezi stromy a budu doma.

Takže tak....

Klidný den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne, i když v poslední domě jsem tak trochu uvadlá, hihihi.
💖💗💙💚💛💜









2 komentáře:

  1. ach,ty panenky nadherne, pocasi je u nas dobre,slunce a teplo, tedy zatim,pan B opičim se,pracuje na zahrade a ja čtu nadhernou knihu od jeziska,spisovatel joel dicker a kniha se jmenuje kniha o baltimorskych.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za návštěvu i typ na čtení....hezký den všem....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...