středa 19. července 2023

...trocha včerejšího

 bloudění středem města. Ale nakonec to tápání mělo spoustu kladů. Jedním byl chládek v ulicích a uličkách, potom jsem se zorientovala/hihihi a hlavně mi pomohla Simonka/hihihi. Takže jsme se zastavily u kaple sv. Sarkandra. No odtud je to na náměstí skok...


Nakoupily jsme mlsky/salámy a sýry a placky na pizzu v prodejně GranMoravia, cestou na tramvaj domů jsme koupily zmrzlinu a na lavičce naproti soudu jsme jí smlsaly. Navíc jsme viděly, jak jedou tramvaje a mohly jsme být ve stínu stromu. Potom domů.



Ale vlastně ještě na skok na hřiště kousek od domu...opravdu co by kamenem dohodil. Ale je to na přímém slunci a všechno to pálilo do rukou. Já byla ve stínu lip kousek od knihovny, hřiště i domova.

Hrůza, jak jsou spálené trávníky. Ale za to nikdo nemůže, posekali to už de fakto jako suchou trávu, ve stoje dlouhá suchá stébla, skoro seno a neprospělo tomu ani to, že tu zapršelo velmi málo...A ty teploty.




Vylezla nahoru, zamávala, slezla a šly jsme domů.

Byl rychlý oběd, brokoli polívka, opečené  knedlíky s vajíčkem a okurkový salát. 
Dneska budou rybí prsty/dělané doma z filé, které pokrájím a obalím, dětem je to sympatičtější než kostky filé, no nevím proč. Nové brambory a zbytek polévky. Nějakou zeleninu do nich musím dostat, snad z toho vyrostou.
Po obědě si šel pan Há "narovnat" záda do ložnice, já psala blog a Simi zatím usnula v "bunkru" pod dekou. Já si potichu přesedla od počítače a pospala si taky...prostě spala celá rodina.

A o plánech na dnešní dopoledne/až vstane pan Há, napíšu a zdokumentuju to odpoledne.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...