úterý 18. července 2023

...po velmi horkém

 víkendu nenastalo ochlazení...Jak vtipné. Pršelo asi někde jinde.

Na několik dní tu máme vnučku, Ondrášek má příměstský fotbal, mladí šli do práce. Včera bylo děsně dusno, šly jsme se Simonkou na nákup....nemusely jsme, ale procházka dostatečně dlouhá, nákup nejen jídla, ale i "dárků". Přes poledne konečně pršelo, dokonce i bouřilo....Jenže hodinu po dešti už to ani nebylo vidět. Už jsme ven nešly, bylo zase dusno a všechna hřiště okolo jsou bez stromů...

Takže máme plány na dnešní a zítřejší dopoledne. Už jsme to spolu vymyslely.... Proto už vařím brokolici na polévku, aby bylo něco rychle hotové a pro pana Há. Kdyby jsme se zdržely...

Jinak pletu druhou ponožku, moc času na to nemám, ale nějaká chvilka se najde. Mám okolo sebe trochu binec, protože bunkr už od rána. A Mamutí Vánoce a spol. Hihihihi. Pardon, právě jedou Buckova dobrodružství...

Pěkně přeskakuju témata, protože u toho taky diskutujeme s vnučkou v bunkru, hihihi.

Do čtvrtka to pletení budu mít. "Zlaté" ponožky budou velikostně pro pana Há, asi. Patu už jsem takhle jednou dělala, asi bude i klínek. Uvidíme.


Trochu mlhavá fotka bunkru...Teď ještě přibyl tác se snídaní...
Moje počítačová/a nejen počítačová denní výbava, kapky do očí/slzy, kapky na zvlhčení nosu/Vincentka a jelení lůj. Ubrousek na čištění skel u brýlí. Myšky/doslova aj. flešky. Vizitky v krabičce vedlo myšky. Složené ruby papírů na poznámky/ účty z eshopů, reklamy, počárané papíry od Simonky, které nejdou uchovávat jako reprezentativní. Nic jen tak nevyhodím, a že těch poznámkových papírů využiju dost. Nákupy, co mne zrovna napadne, že je potřeba. Nápady na knihy, filmy, stránky. Právě teď na Palmknihy.cz slevy na e knihy, musím nastudovat, jestli nějakou nutně nepotřebuji, hihihi. Je těch papírů dost. Když je nepotřebuji, přetrhnu na 1/4 a dám do papírového odpadu.

Zrovna včera jsem si přečetla rozhovor s ministrem přes ekologii a říkal, že časem se nebude třídit, protože bude "inteligentní" třídička odpadů ve spalovnách či kde...Prý už jsou dvě v republice a přibudou. Jsem na to zvědavá. Jako že i sklo a pet láhve, snad i plechovky, budou vykupovat obchody, sklo se umyje a cca 8-20x použije, petky rozdrtí a udělají nové, plechovky do železáren asi.

Tak zpět k mému stolku.Tablet a čtečka, mobilem foceno. Všechno se mi vejde na jeden stolek. Pletení odsunuto jinam. Ještě sklenice a džbán s vodou... Jak málo člověku stačí k životu.

A teď ta "mlhovka".


Pan Há ještě spí, až vstane, uděláme mu místu pro jeho potřebu/sezení a my pojedeme do města do muzea...ale o tom až po...

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...