úterý 11. července 2023

...my staří

 doma v chládku, mladí na Šumavě.

Našli si bydlení v soukromí v Železné Rudě.



 Myslím, že si to tam užívají. Už měli všechno. Horko a koupání ve slané vodě v Nýrsku, bouřky a zase teplo. Vláčky a pěší pochody. Moc pěknou lavičku na sezení....


A metr na měření....



Užili si rozhlednu a lanovku na Špičák. No, děti děsily "děravé" schody na rozhlednu a dceru předtím cesta lanovkou, hihihi. Každý máme nějakou slabůstku, že. Co jich mám já a dožila jsem se svého vysokého věku, hihihi.
Tak si rozhlednu užil alespoň Zbyněk focením ...Doufám v nějakou opravdu pěknou fotku na plochu pc.






No a pak ještě cesta okolo Černého jezera.




 A šup zpět na ubytování. Já vím, k auto to bylo pár km. Hlavně, že děti vydržely....

A další cestování si já užiju dneska večer nad fotkami a komentáři mladých o dnešním dni... Jedou vláčkem.... a odpoledne koupání...
No, je to pěkné, že nám "technika" dovolí tyhle virtuální výlety. A že se mladí každý den podělí se stařenkou a stařečkem....

Hezký den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...