úterý 18. července 2023

...kdyby se dalo říct

 o 28 stupních venku, že se ochladilo, tak se ochladilo. Hihihi.

Ráno jsem vstala brzy, uvařila brokolicovou polívku, napsala příspěvek na blog....a jely jsme se Simi do města.

V Olomouci bude koncem srpna končit i výstava ve Vlastivědném muzeu, s názvem Dětský svět. Hezky udělané ve velkém sále, pěkné kočárky, pěkné otáčecí vitrínky, spousta hraček, bohužel pro mne mnohé nejsou starou raritou, ale vzpomínkou na mé dětství...

Hned na začátku peřinky a povijany na mimina, krásné pletené soupravičky...za chvíli školní lavice, kterou i já pamatuji, tabule, knížky a hry pod sklem, ale i na stolku na hraní.

stojan s umývadlem a džbánem měla moje babička u Humpolce



jeden z prvních inkubátorů, 60.léta minulého století


školní lavice


tuhle pamatuju ještě i já.....


toto kolo už nepamatuju, hihihi



mončičáky má Simi někde v koši....


pionýrský kroj jako rarita....




a něco kočárků....



a kuchyněk podobný té naší stařičké....



dřevěný penál, násadka a pero s kalamářem....


...a ještě nějaký kočárek....


dětský pokoj před 50.lety....










Prostě spousta dávné ale i nedávné minulosti. Jen do 27.8.2023.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...