úterý 1. září 2020

...první den

 nového života, etapy pro někoho kratší, pro někoho delší... Naše dcera to vzala z gruntu, základka, gymnázium, vysoká škola Bc. a Mgr. a nakonec doktorandské studium tady v Olomouci a PhD.

Tak ať se ti to líbí tak dlouho, jak jen budeš sám chtít, Ondrášku náš....






Venku lije a lije. Cesta do banky se odkládá. Jsem ráda, poslední, co si přeji, je nachlazení.....

                                                              Pohodový první zářijový den všem.
                                                                        💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...