pondělí 14. září 2020

..a zase je tu

 pondělí, jaké překvapení, co ? Hihihi.

Včera se tu zastavila dcera a pak přijely i děti s tátou. Z chaty od spolutchánů. Dostala jsem misku hub, vím, které našel Ondrášek. Dneska udělám omáčku. Dcera přivezla svému tátovi knedlíky se švestkami, ty si dá dneska k večeři.

Bylo to moc fajn odpoledne.

Dneska zase studená rosa a mlha nad zemí.....




Pořád přemýšlím nad předsíní, proti skříni se mi zdá zeď naproti taková holá. Co pruh výrazné tapety ????

Tohle se mi moc líbí..... A malou polici vedle zrcadla, na drobnosti, hřeben, vůni.....

Samozřejmě, že si hůlky najdou domov jinde. A v černém pytli je složený věšák na oblečení, který mám v plánu prodat / dát /, třeba někomu, kdo dělá makramé a hodil by se na větší "kusy"....



Do dlouhé chodbičky jsem dala jednu skříňku , co se stěhovala s námi....Na nějaké nádobí, odkládací plocha na poznámky o nákupech, drobnosti, které teď nemám v předsíni na co položit. peněženka, dezinfekce.....


Taky rozmýšlím záclony...ale ne, zatím se mi to takhle líbí, bez nich, jen rolety. Líbily by se mi látkové, ale zatím vystačí ty, co tu byly.
Není to moc vidět, ale jsou kus vytažené a líbí se mi to.
A záclony jsou práce navíc, taky velký lapač prachu.... A v šesté patře mi do oken nikdo moc nekouká.
A toho světla...



Tady mě čeká práce, budu zašívat nějaké povolené švy na drakovi pro děti, a materiál se trochu proděravěl od výztuží=kovových tyček s ostrými konci. Takže modrý drak....


A ještě další roušky....


Byly tu děti. Lego je všude...


A i tady se mi to líbí bez záclon.



Tak a slyším, že vstává pan Há. Půjdu uvařit kávičku a začíná den seniorů....
Dneska čekám balíček od Vlněných sester, odpoledne si přijede paní pro pračku s otevíráním nahoře. Cestovala s námi z Ústí, ale tady byla slušná s plněním zepředu. Tak ať tu ta "naše" nestojí nečinně....Třeba někomu na chatu, chalupu, nebo "babičce", co jí ještě nemá a na stará kolena jí pomůže ulehčit život. Třeba.

Tak jdu.

Venku je slunce, takže babí léto....
Užijte si den.
Všichni.
Ale s mírou a obezřetností.......
💗💙💚💛💜




Něco na počtení.....trochu si zamoralizuji, mám na to věk, hihihi.

chápu roušku jako první pomoc při styku s okolím. Není spasitelná, ale POMÁHÁ omezit  množství kapének, které odletují od úst KAŽDÉHO člověka i jen při řeči, nejen u kašle a kýchání.... A hned jí po použití, návratu domů, dát "do prádla", vzít si novou, použité vyprat, vyžehlit a jedeme dál. Ano, je to práce navíc... ale ochrání, částečně, naše zdraví, naše životy a životy našich blízkých, nás seniorů. Každý má matku, otce, babičku.....
Nebo používat jednorázové roušky, ke koupi jich je, zatím, dost.
A vydírat někoho o slevy, úlevy v cenách ap ????... To je slabošské. Copak vám někdo dá kredit na mobil se slevou nebo zadarmo ? A těchto peněz nikdo nelituje...... Jeden z příkladů, kde člověk vydá peníze bez přemýšlení...A podle takových lidí je péče o zdraví povinností jiných, asi....
☝😀



1 komentář:

  1. Aha tak ted me to teprve doslo za jste se prestehovaly ,v sestem patre opravdu zaclony nejsou treba .Mate to tam hezke.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu