sobota 12. září 2020

...slunečná sobota

 po studeném ránu.


Strom je vysoký až do sedmého patra, nějaké větve jsou ale suché, popadají asi při podzimních nebo zimních větrech. Posedávají na nich ptáci a štěbetají od pěti hodin...
Barva už se pomalu mění do hnědé.




Včera po večeři přijel na skok zeť. vezl děti k druhé babičce a dědovi do Lošova. A při cestě zpátky do města se zastavil u nás. A domů odvezl dva balíčky, co přišly poštou a dětské roušky, co jsem ušila. Přivezl nám švestky, vzala jsem si jich misku, z téhle už je odebráno na koláč. Moje maminka těmhle velkým švestkám říká bosenské.





A teď už na talířku není nic, jen drobečky. Je u mně v břichu a dělá mi tam dobře. Je taky zdravý, z vloček a bez cukru.....Tedy v předpise cukr je, ale já sladím stévií.
+ 12 půlených švestek

Já už ochutnala, je moc dobrá.
Chvíli jsem seděla na balkoně, ale na mne je tam moc teplo, nechci se spálit, je to hned, při té pálavě slunce. Ale na východní straně už tak pěkně není.

Jdu.
Klidnou a zdravou sobotu všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu