úterý 15. září 2020

...tak a je to,

 nové osvětlení a významný bod.

Včera večer jsem se lekla, že někde hoří. Poprvé totiž na OBI rozsvítili červený maxipoutač. Že bych z toho byla nadšená, to tedy nejsem, ale, zatím to kryje listí u stromů.

Ta fotka se moc nepovedla, je to mnohem větší a taky mnohem blíž. Musím zítra znovu, s jiným nastavením foťáku.


Pletu druhý rukáv, už se to blíží, ten konec. Ortéza pro chvíle odpočinku levého zápěstí.


A tady někde doleji balíček od Vlněných sester ze včerejška. Starorůžová jako základ, nějak mi tam ta šedá nejde....Tak jsem objednala ještě jiné barvy na výplet, uvidím... A co  se nebude hodit, tak to bude tříbarevný šátek, už to mám promyšlené. Nebo taky návleky, rukavice, na zimu....
Těch jsem taky nepletla dost a pořád mě to baví.


A tady podzimní KAL s VS , na který se chystám.

Tak, vyšperkováno obrázky a odkazy, jdu něco dělat....
A moje barvy, zatím.... jak jsem psala výše.


Dneska se budu léčit. Včera jsem byla chvíli na balkoně na slunci a najednou mám opar na horním rtu. Bolí mě levé zápěstí, ještě pořád, a chtěla bych konečně přesadit největší kytku do velkého květináče, abych jí, ze strachu z převrácení, nemusela přivazovat k topení, hihihi.
Dneska vařím houbovou omáčku a udělám k ní rýži. Tu já můžu každý den, asi jsem byla v minulém životě asiatka....
Pan Há už vstal, jdu porovnat a vyvětrat byt, hihihi. Uvařit si druhé kafe, nalít vodu na pití a tak vůbec.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Milko,jsi šikovná,svetr je moc pěkný.Já jsem včera doháčkovala poslední ponožku.Mám uháčkované dvoje ponožky pro vnučku na internát.Teď chci háčkovat malé polštářky naplněné levandulí.
    Měj hezké dny babího léta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...