středa 9. září 2020

...při neoptimistickém počtu

 nemocných/nakažených ze včerejška / 1164 /,jsem nucená svou mysl obrátit k něčemu veselejšímu.

Víte, že dneska a zítra slaví moji dva oblíbení herci 60 ????

https://www.prozeny.cz

Colin Firth a Hugh Grant

Tady je Colin Firth v pohybu, v mém oblíbeném Šostakovičovu tangu....


V několika filmech jsou přímo sokové.....


Všechny filmy s ním se mi líbí, od historických, Valmont, po současné. Od pohádkových k dramatu, Králova řeč.... To nemluvím o muzikálech, Mamma mia ....

A krasavec Hugh Grant ??
Je si v mnoha filmech "podobný"způsobem jak odhazuje patku. Ve viddeu na YT  oblíbenosti jeho filmů s pořadím souhlasím. Filmy 5-1 jsou i mé oblíbené. Navíc miluju jeho tanec v Lásce nebeské....


Minuta 6,10.....více takových premiérů.....hihihi.


Takže, co mi dneska zbývá ??? Vnořit se do své přestěhované filmotéky a najít si pro dnešek a zítřek  něco od nich na zvednutí nálady i morálky.....

Včera jsem byla po obědě pro Simonku, užily jsme si odpoledne, pak doma s dědou, potom  na písek a byl večer. Spala klidně, i bez Ondry v pokoji. Ráno snídaně, pohádka v TV a cesta do školky.
Rána už jsou chladná, chce to teplé prádlo....hihihi / Limonádový Joe..../.

Dneska dostala moje ruka , levá, den na odpočinek....

Jdu hledat ty filmy.

Poklidný a hlavně zdravý den všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...